Permision


I Veronica, widow of the late Montague Keen give permission to Maria Luisa de Vasconcellos to translate messages from Montague for her website. Montague Vernon Keen is a registered Trade Mark, I also hold the Copywrite No. 2366610

Es, Veronika, Montekjū Kīna atraitne, dodu atļauju Marijai Luisai de Vaskonsellos tulkot Montekjū vēstījumus viņas mājas lapā. Montague Vernon Keen ir reģistrēta Preču zīme (Trade Mark), man pieder arī autortiesības No.2366610 (Copywrite No. 2366610)

trešdiena, 2012. gada 18. janvāris

15:01:2012


 15.01.2011




Mana mīļā labā Veronika, es parūpējos to, lai tu nebūtu viena manas pārejas 8.gadadienā. Atmiņas joprojām tevī ir ļoti sāpīgas. Atkal un atkal no jauna tu pārdzīvo sajusto šoku tad, kad apjauti, ka es atstāju Zemes plānu. Tu lūdzies: ”Montī, lūdzu, mani neatstāj. Lūdzu, mani neatstāj.” Un arī saprati, ka tas nav mans lēmums- aiziet. Augstākie realitātes plāni bija nolēmuši to, ka man jāiet, lai varētu sagatavot tevi darbam un pats varētu darboties no šīs dzīves puses, bet tu tagad varētu izpildīt savu lomu. Daudzi darījuši, ko varējuši, lai bojātu tavu dzīvi un reputāciju- mana ģimene rīkojusies pretīgi- mēs nedrīkstam aizmirst vīru no Arizonas, skotu lēdiju, kura domā, ka viņas rīcība netiek pamanīta. Nekas nenoslēps patiesību. Ikvienam jāatbild par savu rīcību. Tu un es darām to, ko paredzēja pagātnes lielie prāti. Es neapstāšos, nekāds ļaunums mani neapturēs. Šogad atklāsies tas neģēlīgais darbs, ko tie ir paveikuši. Tie necienīja ne mani, ne manu sievu.


Īsta mīlestība pārspēj visu. Diemžēl, vārds mīlestība jūsu pasaulē tiek lietots virspusēji, nesaprotot mīlestības patieso nozīmi. Tas ir vissakropļotākais jūsu pasaules vārds. Cilvēki asociē šo vārdu ar Holivudas izveidoto versiju.


Šajā īpašajā gadā jūs pieredzēsiet vēl nebijušas pārmaiņas. Un jums tām ir jāgatavojas, kā arī jāpieņem sevī kā vajadzīgas. Tā ir daļa no Pārejas. Tie, kuri to zina, nebūs pārsteigti brīdī, kad pienāks kosmiskās pārmaiņas. Paturiet prātā- rezultāti pārsniegs jūsu vispārdrošākos sapņus. Kontroles sistēma ir jālikvidē, plus vēl viss tas, ko tie paveikuši, lai bloķētu jūsu pilnas apziņas atgriešanos un sevis apzināšanu- jūs esat spēcīgas Gaismas Būtnes. Tieši tāpēc ūdenim un zobu pastām tiek pievienots fluorīds, plus vēl daudzas citas lietas, par kurām vēl neko nezināt un nenojaušat. Tas viss tikai tāpēc, lai paturētu jūs verga režīmā. Es tā vēlētos jums to visu parādīt, bet es varu tikai pastāstīt. Vairāk es varēšu izdarīt pavasarī. Tie, kuri mani pazina, zina, ka esmu ļoti noteikts cilvēks. Es gribu, lai jūs izbaudāt un pieredzat visu iespējamo dzīvē. Man jāieiet zemākajos plānos, lai komunicētos un tam vajadzīgs liels enerģijas daudzums. Bet tas ir tā vērts.


Beidzot cilvēki sākuši interesēties par pastāvošo propagandas sistēmu un tās motīviem. Cilvēki vairs tai nepiekrīt. Priekškars ir pacelts. Cilvēki redz lietas un notikumus patiesajā gaismā, nevis tā kā tiem saka. Kaut arī meļi jau izģērbti un atklāti, tie joprojām cenšas biedēt un maldināt citus. Bet nu jau arī viņi saprot, ka vecās metodes vairs nedarbojas. Bet turpina uzbrukt patiesības teicējiem. Cilvēki domājuši, ka Kabala tādi paši cilvēki kā tu un es. Tas tā nav. Tas ir tālu no patiesības. Drīz tie sapratīs, ka spēle ir beigusies un tiem ir jāatgriežas en masse savā izcelsmes vietā. Tie tiks izraidīti no jūsu pasaules.


Jums vairs ilgi nebūs jāgaida. Mūsu plāni jau sākuši īstenoties. Maz redzamas, bet svarīgas pārmaiņas notiek jau tagad. Jūsu draugi no citām planētām tik bieži jau to ir rādījuši. Tie veido zīmējumus labībā, un, kaut arī militāristi cenšas kavēt, tie ir nolēmuši jums palīdzēt. Katrs labības lauka zīmējums satur cilvēcei ļoti svarīgu vēstījumu. Būtu jau labi, ja visas pārmaiņas varētu notikt vienas nakts laikā, bet padomājiet par tiem gadu simtiem, kas bija Kabalai vajadzīgi, lai jūs novestu līdz šai stadijai. Es lūdzu jūs būt pacietīgiem un saprotošiem. Mēs ļoti daudz sasniegsim šajā 2012.gadā un 2013.gada sākumā. Jūs savu pasauli ieraudzīsiet pavisam citā gaismā. Lūdzu, palīdziet un atbalstiet viens otru šajā periodā. Tiem, kuru prāti joprojām vēl slēgti, ir vajadzīga jūsu palīdzība. Vainīga ir tikai uzskatu sistēma, kas iznīcinājusi viņu spēju domāt pašiem. Pienācis laiks atteikties no jūsu uzskatu sistēmas un visa iepriekš mācītā. Pētiet visu paši. Uzņemieties atbildību par savu dzīvi. Skatieties uz to kā uz piedzīvojumu nākotnē, brīvu no mākslīgi uzspiestiem spaidiem.


Gribu teikt paldies visiem, kuri strādā patiesības vārdā un ir sagatavoti tam, lai to atklātu un pētītu. Debijai, kura dalījās senās Īrijas zināšanās par ārpus zemes civilizācijām- mūsu lielais paldies. Viņa ir palīdzējusi saprast to, kas reiz bijis, un ļāvusi cilvēkiem ieraudzīt melus. Šī zeme atkal modīsies, lai izpildītu savu lomu visas planētas mērogā. Viss reiz tiem piederošais tiks atgriezts atpakaļ. Valdīs taisnība. Paldies arī visiem tiem, kuri bija ieradušies mūsu mājās šīs nedēļas nogalē, lai komunicētos ar mani. Tas bija ļoti jauki.


Veronikai šis ir ļoti saspringts laiks. Viņa ir nogurusi. Viņa ar sirdi un dvēseli strādā mūsu kopējo darbu un tagad viņai ir vajadzīga atpūta. Ar prieku sagaidiet katru pārmaiņu, katra tuvina jūs mērķim. Visiem, kuri atbalsta Veroniku un mūsu darbu- visdziļākā pateicība.


Velti laiku sev. Tev tas ir vajadzīgs. Palieku tevi apbrīnojošais Montī.


Tulkotājs: Māra Brante
Website: http://gaismasdarbinieki.blogspot.com/


Dear Readers,


 We are looking for new translators English-Polish, for Montague Keen’s messages.
We are a team of translators from all over the world (more than 100 people for 24 languages) that wants to spread messages of Unconditional Love and Spirit Light as far and wide as possible.
Would you like to join us? Please send an email to one of the Coordinators of this team,
Luisa Vasconcellos
or
Galactic Channelings.com
and we’ll get back to you. Please understand that we are looking for native speakers (target language) to keep quality standards as high as possible.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru