Permision


I Veronica, widow of the late Montague Keen give permission to Maria Luisa de Vasconcellos to translate messages from Montague for her website. Montague Vernon Keen is a registered Trade Mark, I also hold the Copywrite No. 2366610

Es, Veronika, Montekjū Kīna atraitne, dodu atļauju Marijai Luisai de Vaskonsellos tulkot Montekjū vēstījumus viņas mājas lapā. Montague Vernon Keen ir reģistrēta Preču zīme (Trade Mark), man pieder arī autortiesības No.2366610 (Copywrite No. 2366610)

pirmdiena, 2010. gada 7. jūnijs

6.jūnijs/2010

Mājas lapai; Svētdiena, 6.jūnijs/2010;

Lūdzu, saprotiet, ka šajā svētdienā nevarēšu pieņemt vēstījumu no Montī. Man ir dota iespēja visu dienu pavadīt un kontaktēties ar Deividu Aiku, uz vienu dienu Aiks būs Londonā pirms dosies uz Kanādu, es nevaru laist garām iespēju satikt cilvēku, kuru ļoti cienu, apbrīnoju un godāju. Viņš nepagurstot ir strādājis, lai atvērtu cilvēku prātus patiesībai.


Sestdienu pavadīju kādā seansā, kurā tika dota ļoti svarīga informācija par Planētu un patiesība par tik ilgi noliegto un sagrozīto vēsturi. Mums tika teikts, ka Turīnas līķauts ir viltots, tāds eksistē, bet atrodoties kaut kur citur. Pienācis patiesības laiks pilnīgi visos līmeņos, laika posmā līdz augusta beigām tiks atklāta patiesība. Es lūdzu visus apvienoties Mīlestībā un Patiesībā, pēc iespējas atbalstīt vienam otru ceļā uz Augstākām Dimensijām, kurās valdīs miers visiem.


Svētīti visi, esmu ļoti pateicīga par jūsu palīdzību patiesības atklāšanā.

Veronika

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru