Permision


I Veronica, widow of the late Montague Keen give permission to Maria Luisa de Vasconcellos to translate messages from Montague for her website. Montague Vernon Keen is a registered Trade Mark, I also hold the Copywrite No. 2366610

Es, Veronika, Montekjū Kīna atraitne, dodu atļauju Marijai Luisai de Vaskonsellos tulkot Montekjū vēstījumus viņas mājas lapā. Montague Vernon Keen ir reģistrēta Preču zīme (Trade Mark), man pieder arī autortiesības No.2366610 (Copywrite No. 2366610)

pirmdiena, 2010. gada 19. aprīlis

April 18, 2010

Es apsolu tev, mana mīļā, ka Gaisma un Mīlestība, Godīgums un Taisnība atkal atgriezīsies savās īstajās vietās.


Montekjū Vēstījums: svētdiena 18.aprīlis/2010



Mana mīļā Veronika, jau tev teicu, tad 2010.gads būs patiesības gaismā nākšanas gads un cilvēki tiks atbrīvots no Melu un Krāpšanas važām, kas saistījušas tos simtiem gadu garumā. Patiesība tika slēpta gan ar Baznīcas, gan Valdību palīdzību, tu zini, ka manas dzīves laikā es centos atvērt cilvēku apziņu, bet sastaptie šķēršļi tad bija nepārvarami, mani nobloķēja tie, kas savu silto darba vietu iemainīja pret patiesību un godīgumu, tie atteicās pieņemt acīmredzamās patiesības. Es vēlreiz atkārtoju, Zinātniskie Atklājumi noteikti paliek pretrunā Paranormālajiem, bet nievājošā attieksme, kas pavada runas vīru uzvedību, tai ir visas iezīmes izmisumā cīnīties līdz pēdējai asins lāsei pret tiem, kuri vēlētos vecā ienaidnieka progresu. Vai Materiālisma sabrukums un patiesās Garīgās Filozofijas triumfs pabaros vairāk izbadējušos bērnus, atrisinās cilšu un tautu konfliktus, sakārtos valstu robežu strīdus, pacels dzīves standartus vai uzcels labākas mājas, protams, ka atbilde ir pavisam noteikta- JĀ. Pirmā atbilde ir- tas dos cerības, mierinājumu un atbalstu miljoniem izmisušiem un noskumušiem vecākiem, bērniem un tiem mīļajiem, kuri nevar sajust to, ka zinātne pieņēmusi šo apziņu atrauta no veselā saprāta un mūsu laika, un ka personības var un pārveido savas domas un apstiprina viņu identitāti, kā es esmu darījis pēc manas aiziešanas pirms sešiem gadiem. Mainoties klimatam un sākot par to runāt kā par lietu, kas pārsniedz fizisko realitāti, rietumu cilvēkiem tiek piedāvāta iespēja tos atbrīvot no Materiālisma uzskatiem, lai ieraudzītu sevi tikai un vienīgi par pagaidu ķermeņa okupantiem, jūsu uzdevums uz Zemes ir kas lielāks nekā Pasaulīgo iegribu piepildīšana un ķermenisko vēlmju apmierināšana.

Paskatieties, kas tagad notiek jūsu pasaulē, vai zinātnieki vai Baņķieri var nostāties pret DABAS Nelaimēm? Tie var kontrolēt tikai to ko var nopirkt par naudu. Daudzas reizes jau tiku teicis par tām dabas nelaimēm, kam jānotiek šajā pārmaiņu gadā, kad cilvēce atvērs savu prātu tam- kas tā ir, un mācīsies dzīvot kā patiesa Apzinīga Garīga Būtne, kuru vada Mīlestība un Garīgums. Tie, kas atrodas Gaismā to jau zina, tiem, kuri tagad iziet no tumsas Gaismā, tiem jums nāksies pasniegt draudzīgu roku un apsveikt ar ienākšanu Dievišķajā Gaismā. Tu, mana mīļā, esi ienesusi tik daudz Gaismas manā dzīvē, es jutos tik vientuļš, nesaprasts un manas ģimenes atstumts, kā arī visu to, kuri centās apspiest manu darbu. Tu vienmēr teici, ka mans lielākais darbs tikai nāks, tagad mēs to darām kopā, un tie paši cilvēki tagad izliekas, ka tas nenotiek...

Pastāv Likumi, kas tagadnē noliedz un kontrolē pat vēl vairāk Cilvēcisko Tiesību brīvību. Jautājiet, kāpēc tas tā notiek, ko šie likumi cenšas apspiest??? Meklējiet patiesību, tā jūs atbrīvos. Paskatieties vēlreiz, kas noticis ir Nicaea Padomi (ekumēniskās Kristīgās baznīcas padome/skat. Google meklētājā Council of Nicaea), un visām tām problēmām ar kurām saskārusies pasaule un ar visu to, ko tā saskaras šobrīd sākot ar zirgu audzēšanas negodīgo biznesu (Skat. Google meklētājā: Horse trading) plus visiem darījumiem, kas balstīti uz korupciju. Jūsu šodienas Likumi balstīti uz to, kas tika nolemts tad, jūsu pasaulei bija jādzīvo ar tad pieņemto likumu un lēmumu sekām, kuru pamats nebija Patiesība.

Es apsolu tev, mana mīļā, ka Gaisma un Mīlestība, Godīgums un Taisnība atkal atgriezīsies savās īstajās vietās. Cilvēce dzīvos Mierā. Rūpīgi pārbaudiet tos, kam tiekat mudināti ticēt, nevērtējiet nevienu pēc ārējā izskata, pēc sejas, tie visi māk taisīt „godīgas sejas” attiecībās ar cilvēkiem, ko vēlas pakļaut. Ja tu varētu redzēt to ko redzu es- jūsu pasaules netaisnību un korupciju, tu būtu šausmās. Man tas bija visapkārt tad, kad atrados uz Zemes, es to tad ne „redzēju” , es tikai tagad apjaušu cik rūpīgi tas tiek apslāpēts.

Šī nedēļa mums ir īpaša un svarīga, jāpieņem ik izdevība doties uz priekšu Mīlestībā un Patiesībā, zini, ka esmu ar tevi visu laiku, tevi apbrīnojošais vīrs, Montī.

Tulkotājs : Mara
marabrante@inbox.lv

THE MONTAGUE KEEN FOUNDATION

http://mkinfrench.blogspot.com/ -FRANÇAIS

http://www.montaguekeen.com– ENGLISH

http://mkinlatvian.blogspot.com/ - LATVIESU

http://mkingerman.blogspot.com/ - DEUTSCH

http://mkfchinese.blogspot.com/ - MANDARIN/Chinese

http://mkcastellano.blogspot.com/- CASTELLANO/Spanish

http://mknederlands.blogspot.com/- NEDERLANDS

http://mkchannelings.blogspot.com/- PORTUGUÊS

Original and translations of the Galactic Messages available on

http://peacelovelove.blogspot.com/


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru